کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318400 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حافظه رم کنسول ایکس‌باکس وان قبل از عرضه تقریباً دو برابر می‌شود

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت ظاهراً قصد دارد بخش‌هایی از شگفتی‌های ایکس‌باکس وان را به تدریج به مردم معرفی کند تا مردم در ماه‌های آینده نیز همچنان اخبار این کنسول را دنبال کنند. غول نرم‌افزاری جهان اکنون اعلام کرده که پهنای باند حافظه رم ایکس‌باکس وان در هنگام عرضه کنسول نسبت به آن‌چه تا کنون دیده‌ایم، 88 درصد افزایش خواهد داشت.

 

گزارش‌های منتشر شده درباره کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قبلاً هم نشان داده‌اند که اگر آمار و ارقام را بررسی کنیم، می‌بینیم که پلی‌استیشن 4 ظاهراً از لحاظ سخت‌افزاری از ایکس‌باکس وان قوی‌تر است. یکی از این موارد مقایسه حافظه رم دو کنسول است. پلی‌استیشن 4 دارای 8 گیگابایت رم GDDR5 با کلاک 5500 مگاهرتز و پهنای باند 170 گیگابایت بر ثانیه است. این در حالی است که ایکس‌باکس وان یک رم قدیمی‌تر DDR3 با کلاک 2133 و پهنای باند صرفاً 68.3 گیگابایت بر ثانیه دارد.

با این حال، ایکس‌باکس وان سخت‌افزار دیگری نیز در بخش حافظه رم دارد: 32 مگابایت eSRAM که قرار است 102 گیگابایت بر ثانیه پهنای باند داخلی را در اختیار این کنسول قرار دهد که به کنسول در بافر کردن فریم‌های تصویری در بازی‌ها به کمک ایکس‌باکس وان می‌آید. اکنون نیز گزارش جدیدی در وبسایت «یورو گیمر» به نقل از منابع بی‌نام ادعا کرده مایکروسافت به برنامه‌نویسان گفته است که در کنسول نهایی این کمپانی، پهنای باند حافظه داخلی تا 192 گیگابایت بر ثانیه، یعنی 88 درصد، افزایش خواهد یافت.

به گزارش سافت‌گذر ؛ در مقاله «یورو گیمر» آمده که مایکروسافت ابتدا ارقام پهنای باند برای حافظه eSRAM را از روی عملیات‌های جداگانه خواندن/نوشتن تعیین کرده است؛ اما اکنون متوجه شده که محصول نهایی این کمپانی می‌تواند عملیات خواندن/نوشتن را در آن واحد نیز انجام دهد که پهنای باند بیش‌تری را در اختیار برنامه‌نویسان قرار خواهد داد.

گزارش منتشر شده همچنین می‌گوید که بازی‌های ایکس‌باکس وان با درایورهای جدیدتر و بهتر که از اکنون تا عرضه کنسول در ماه نوامبر توسط مایکروسافت منتشر می‌شوند، سازگار خواهند بود. اضافه کردن پهنای باند حافظه مسلماً به این حوزه نیز کمک مهمی خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15557 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/04/08 تعداد مشاهده: 1815
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

آتنا بهرام 1392/04/08 20:06
چقدر جااالب بخش خبرهاتون عالیه لطفا ادامه بدین و بروز کنین.... با تشکر




http://poetry.qrosh.com/pe/